Totaal aantal pageviews

donderdag 25 december 2008

Hate-mail voor redactielid Suffolk-folks

Vlak voor de Kerst werd ik als redactielid van het verenigingsblad Suffolk-folks onaangenaam verrast door een heuse hate-mail.

Ik mocht dit jaar een voorwoord voor het Kerstnummer schrijven.
Een onschuldig stukje waarbij ik enigzins vooruitkeek naar de ontwikkelingen in de toekomst en een summier overzicht gaf van het gebeurde in het afgelopen jaar.
Niet anders bedoeld als het er stond geschreven.

Er was iemand die geheel anders over het artikel dacht.
Ik kreeg een nijdige mail waarin ik voor veel lelijke dingen werd uitgemaakt en dat hij mij minachte!
Een geval van mis-communicatie of ordinaire rancune? Misschien schrijf ik binnenkort wel een toelichting.

1 opmerking:

  1. Als ik goed ben ingelicht heeft de mailer intussen van het SSN een brief ontvangen waarin hem is uitgelegd dat zijn manier van doen niet de juiste was en dat hij zijn zonden maar eens moest overdenken.

    BeantwoordenVerwijderen